Оренда екскаватора-навантажувача Київ, Ірпінь, Буча, Гостомель, Ворзель, Віта-Поштова, Боярка.
м | ||
A | Габаритна довжина | 5,91 |
B | Колісна база | 2,22 |
C | Відстань від осі поворотної колонки до осі заднього мосту | 1,36 |
D | Дорожній просвіт від опор | 0,33 |
E | Дорожній просвіт від поворотної колонки | 0,48 |
F | Висота центру рульового колеса | 1,86 |
G | Висота даху кабіни | 2,86 |
H | Габаритна висота | 3,48 |
J | Габаритна ширина | 2,24 |
K | Ширина ковша навантажувача | 2,23 |
Максимальна потужність двигуна | 68,5 кBт |
Максимальна глибина копання екскаватора | 4,72 м |
Максимальна ємність ковша навантажувача | 1,0 м3 |
A Кут в'їзду, град. 74°
B Кут при вершині перешкоди між колесами, град. 118°
C Кут з'їзду, град. 19°
Експлуатаційна маса машини з повним паливним баком, екскаваторним ковшем шириною 610 мм і різними вантажними ковшами складає:
Маса машини із стандартним вантажним ковшем G.P. загального призначення і фіксованою рукояткою - 7725кг.
Маса машини з щелепним вантажним ковшем 6 в 1, вилами і телескопічною рукояттю - 8425кг.
Виробник | Perkins |
Модель | 1004-40Т |
Робочий об'єм, л. | 3,99 |
Число циліндрів | 4 |
Внутрішній діаметр циліндра, мм. | 100 |
Хід поршня, мм. | 127 |
Номінальна частота обертання, об/хв. | 2200 |
Повна потужність по ISO/TR 14396 і SAE J1995 при 2200 об/хв, кВт/к.с. | 68,5/92 |
Корисна потужність по ISO 9249 (EEC 80/1269) і SAE J1349 при 2200 об/хв, кВт/к.с. | 63,1/84,5 |
Повний крутний момент по ISO/TR 14396 і SAE J1995 при 1400 об/хв, Нм. | 370 |
Номінальний крутний момент по ISO 9249 (EEC 80/1269) і SAE J1349 при 1400 об/хв, Нм. | 361 |
Двигун оснащений змінними повнопотоковими масляними і паливними фільтрами, вологовідділювачем (сепаратором для відділення води від дизельного палива), двоступінчатим повітряним фільтром циклонного типу з сухим елементом, фільтром попереднього очищення, водяним насосом з шестерінчастим приводом і пристроєм підігріву при холодному пуску двигуна.
Завдяки новітнім технологіям проектування і виготовлення дизельний двигун відрізняється надійністю, паливною економічністю і низькою витратою палива, низьким рівнем шуму, високим крутним моментом, і потужністю.
Конструкція і розташування двигуна забезпечують безперешкодний доступ до всіх вузлів і агрегатів при виконанні щоденних перевірок і проведенні регламентних технічних обслуговувань і ремонтів з мінімальними витратами.
Рульова система екскаватора-навантажувача гідравлічна. У разі зупинки двигуна працює аварійна система рульового управління. Передбачено два режими рульового управління: поворот двох коліс (переважно при русі по дорогах) і поворот чотирьох коліс (для маневрування на об'єкті при маніпуляції вантажами, а також при роботі в обмежених умовах). Рульове колесо повертається від упору до упору на 23/4 обороту.
Поворот без бортового гальмування коліс*
Діаметр повороту по зовнішніх колесах, м. - 9,35
Діаметр повороту по краю ковша, м. - 11,15.
Поворот з бортовим гальмуванням коліс*
Діаметр повороту по зовнішніх колесах, м. - 8,0
Діаметр повороту по краю ковша, м. - 9,5.
(*Екскаватор-навантажувач оснащений стандартними шинами 16,9х24)
Номінальна напруга в бортовій мережі машини 12 В. Машина обладнана електричною проводкою, спеціальними електричними роз'ємами і щитком з плавкими запобіжниками. Електропроводка розрахована на важкі умови роботи. Всі роз'єми відповідають стандарту IP69 і ізольовані від попадання в них пилу, дії води і забруднень. Дроти захищені нейлоновим покриттям.
На машині встановлена акумуляторна батарея ємністю 115 А•ч, яка практично не вимагає обслуговування, генератор змінного струму на 75 А, 2 галогенних дорожніх фари, 4 передніх і 4 задніх регульованих робочих фари, 2 задні ліхтарі.
Контрольно-вимірювальні прилади включають тахометр, датчик і покажчик температури охолоджуючої рідини, датчик і покажчик рівня палива, лічильник мотогодин, годинник.
На машині встановлена аудіовізуальна система звукової і світлової сигналізації рівня і тиску масла в двигуні, стану коробки передач, гальм стоянки, акумуляторної батареї, очисника повітря і генератора змінного струму.
Коробки передач JCB спроектовані і розраховані спеціально для установки на екскаваторах-навантажувачах. Синхронізована, чотиришвидкісна коробка передач JCB Syncro Shuttle з електричним управлінням і вбудованим гідротрансформатором дозволяє на ходу (без зупинки машини) плавно перемикати передачі. На рульовій колонці встановлений електричний перемикач реверсу, що дозволяє швидко і плавно змінювати напрям руху машини, не знімаючи рук з рульового колеса. Звичне розташування педалей і важеля швидкостей знижує стомлюваність оператора. Відключення приводу передніх коліс і включення приводу всіх чотирьох ведучих коліс здійснюється на ходу, без припинення руху машини. За замовленням на екскаваторах-навантажувачах встановлюється коробка передач JCB Powershift з одним важелем перемикання передач і реверсу на рульовій колонці. Один електричний перемикач передач і реверсу дозволяє швидко і плавно змінювати швидкість і напрям руху машини під навантаженням. Завдяки цьому при роботі машини вантажним устаткуванням досягається максимальна продуктивність.
Виробник | JCB | JCB |
Модель коробки передач | Syncroshuttle | Powershift |
Діаметр гідротрансформатора, мм. | 305 | 305 |
Коефіцієнт трансформації (передаточне число) | 2,54 | 2,54 |
Кількість передач при русі вперед/назад | 4/4 | 4/4 |
Перемикання передач | Ручне | З допомогою сервоприводу |
Перемикання реверса | З допомогою сервоприводу | З допомогою сервоприводу |
Швидкості пересування* | ||
Модель коробки передач | Syncro Shuttle | Powershift Shuttle |
1 передача – вперед/назад, км/г. | 5,0/5,0 | 4,7/4,7 |
2 передача – вперед/назад, км/г. | 8,1/8,1 | 8,8/8,8 |
3 передача – вперед/назад, км/г. | 17,5/17,5 | 20,5/20,5 |
4 передача – вперед/назад, км/г. | 33,1/33,1 | 38,1/38,1 |
(*Машина оснащена стандартними шинами 16,9х24)
Передній міст JCB розроблений спеціально для установки на екскаваторах-навантажувачах, обладнаний диференціалом пропорційного розподілу крутного моменту JCB Мах-тгас, і розрахований на застосування різних типів шин. Одноточечна балансирна підвіска переднього ведучого і керованого моста з перекосом на ±16° дозволяє машині розвивати повну силу тяги на місцевості і ефективно працювати навіть в найважчих умовах.
Характеристики моста:
Номінальне статистичне навантаження, кг. - 21000.
Номінальне динамічне навантаження, кг. - 7000.
Задній міст JCB розроблений спеціально для установки на екскаваторах-навантажувачах і розрахований на застосування різних типів шин.
Задній ведучий і керований міст з диференціалом пропорційного розподілу крутного моменту JCB Мах- Тгас і планетарними редукторами, не дивлячись на малу вагу, розрахований на важкі умови роботи і велику силу тяги.
Характеристики моста:
Номінальне статичне навантаження, кг - 21000.
Номінальне динамічне навантаження, кг - 7000.
Щоб збільшити силу тяги на слабких грунтах, для переднього і заднього мостів можна замовити диференціали
обмеження ковзання (диференціали, що самоблокуються).
Кабіна FOPS/ROPS захищає оператора від падаючих предметів та у разі перекидання машини. Велика площа скління (6,4 м2) і вдалий дизайн кабіни створюють хороший огляд, забезпечуючи безпеку оператора. Конструкція кабіни відповідає міжнародним стандартам ISO 3471 і 3449 (SAE J1040 і J231).
Стандартний ковш | Челюсний ковш | ||
M | Висота вивантаження, м. | 2,64 | 2,64 |
N | Висота горизонтального днища, м. | 3,16 | 3,13 |
O | Висота осі шарніра ковша, м. | 3,41 | 3,41 |
P | Виліт осі шарніра ковша, м. | 0,47 | 0,47 |
Q | Виліт кромки ковша на рівні землі, м. | 1,52 | 1,50 |
R | Максимальний виліт піднятого ковша, м. | 1,26 | 1,22 |
S | Виліт піднятого ковша при вивантаженні, м. | 0,88 | 0,82 |
T | Глибина копання (товщина зрізаємого шару), м. | 0,18 | 0,23 |
U | Кут закидання ковша, град. | 45° | 45° |
V | Кут вивантаження, град. | 44° | 44° |
Ширина відкривання челюстей (розкриття), м. | - | 0,95 |
b
Параметри вил
Вили на челюсному ковші | Вили на каретці Quickhitch | ||
Ширина однієї секції вил, мм. | 80 | 80 | |
Товщина однієї секції вил, мм. | 45 | 45 | |
W | Довжина вил, м. | 1,1 | 1,1 |
X | Виліт вил на рівні землі, м. | 2,78 | 2,18 |
Y | Виліт вил на максимальній висоті, м. | 2,38 | 1,81 |
Z | Висота підйому, м. | 2,85 | 3,23 |
Мінімальна відстань між вилами, м. | 0,2 | 0,2 | |
Максимальна відстань між вилами, м. | 2,17 | 1,03 | |
Вантажопідйомність, кг. | 1000 | 2000 |
Конструкція всіх навантажувальних ковшів передбачає установку зубів та додаткових ріжучих кромок.
Ємність стандартних ковшів по SAE | ||
Ширина стандартного ковша, мм. | Ємність з шапкою, м3. | Геометрична ємність, м3. |
2235 | 1,0 | 0,83 |
2350 | 1,1 | 0,91 |
Ємність челюстних ковшів по SAE | ||
Ширина челюсного ковша, мм. | Ємність з вершком, м3. | Геометрична ємність, м3. |
2235 | 1,0 | 0,76 |
2350 | 1,0 | 0,76 |
Гідравлічне регулювання дозволяє або направити весь потік робочої рідини до робочого устаткування навантажувача, щоб збільшити швидкість і ефективність його роботи, або до рушія, щоб підвищити напірне зусилля.
Кут закидання ковша 45° достатній для надійного утримання сипучого вантажу. Безпека і ефективність вантажних робіт забезпечується надійним механізмом важеля. Чотирициліндрова схема важеля вантажного устаткування оснащена системою вирівнювання вантажу, що особливо важливе при роботі з вилами.
Стандартний ковш | Челюстний ковш | |
Сила напору на кромці ковша при його закиданні, кН. | 56,60 | 61,30 |
Сила напору на стрілі при підйомі ковша, кН. | 59,30 | 55,90 |
Вантажопідйомність ковша при максимальній висоті підйому, кг. |
3880 | 3425 |
Сила стискання щелеп ковша, кН. | - | 29,45 |
Гальмівна система, що застосовується на екскаваторах-навантажувачах JCB, забезпечує надійне і ефективне гальмування машини.
Саморегульовані дискові гальма розташовані в масляній ванні картера моста, завдяки чому не перегріваються і забезпечують ефективне гальмування при великому терміні служби.
14,9/14х24, 12PR Industrial
16,9/14х24, 12PR Industrial
460/70х24, Radial Traction
Система компенсації SRS призначена для пом'якшення і поглинання ударів, що сприймаються колесами при переміщенні машини по місцевості з наповненим вантажним ковшем. Система амортизує удари і забезпечує плавність переміщення механізму важеля навантажувача разом з ковшем щодо поверхні землі і самої машини при русі машини по нерівній поверхні (активізована система SRS дозволяє важелям навантажувача «плавати»).
Система компенсації SRS складається з балона з сухим азотом і гідроакумулятора, заповненого гідравлічним маслом, які встановлені в одній лінії з гідроциліндрами підйому стріли навантажувача.
Система приводиться в дію оператором вручну за допомогою електричного перемикача, встановленого на панелі приладів.
Система компенсації SRS поставляється по окремому замовленню.
Система зсуву каретки екскаваторного устаткування POWERSLIDE дозволяє операторові за допомогою спеціальної педалі, встановленої в кабіні, і незалежної гідравлічної системи переміщати каретку зі встановленим на ній екскаваторним устаткуванням в поперечному напрямі по задній рамі опор щодо поздовжньої осі машини. Система зсуву каретки екскаваторного устаткування POWERSLIDE поставляється по окремому замовленню.
Машина оснащена гідравлічною системою Open Centre, що забезпечує регулювання швидкості і потужності гідроприводу. Регулювання швидкості і потужності (система HSC) здійснюється за допомогою модулюючого клапана, що автоматично змінює потужність гідроприводу і швидкість виконання робочих операцій відповідно до умов копання і виїмки грунту, в цілях досягнення якнайкращих експлуатаційних характеристик.
Продуктивність насосів при частоті обертання 2200 об/хв. | |
Продуктивність головного насосу, л/хв. | 79 |
Продуктивність додаткового насосу, л/хв. | 57 |
Робочий тиск в гідравлічній системі обладнання навантажувача і екскаватора, бар/МПа. | 227/22,7 |
л | |
Система охолодження двигуна | 23 |
Паливний бак | 160 |
Система змазки двигуна (з фільтром) | 10 |
Гідротрансформатор і коробка передач (с фільтром) | 16 |
Задній міст | 16 |
Передній міст | 16 |
Гідравлічна система (з баком) | 132 |
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЕКСКАВАТОРА JCB 3CX SUPER
Ширина* ковша, мм |
Ємність стандартних ковшів по SAE | Маса ковша з зубами, кг. | Число зубів | |
Ємність з шапкою, м3. | Геометрична ємність , м3. | |||
305 | 0,06 | 0,05 | 102 | 3 |
400 | 0,09 | 0,07 | 109 | 3 |
457 | 0,12 | 0,09 | 116 | 3 |
610 | 0,17 | 0,13 | 140 | 4 |
800 | 0,24 | 0,17 | 162 | 5 |
950 | 0,30 | 0,21 | 198 | 5 |
* Включаючи бокові ножі. Ширина без бокових ножів зменшена на 25 мм.
Ширина* ковша,мм |
Ємність стандартних ковшів по SAE | Маса ковша з зубами, кг. | Число зубів | |
Ємність с шапкою, м3. | Геометрична ємність , м3. | |||
305 | 0,09 | 0,07 | 102 | 3 |
457 | 0,16 | 0,13 | 122 | 3 |
610 | 0,23 | 0,18 | 142 | 4 |
800 | 0,30 | 0,24 | 163 | 5 |
950 | 0,38 | 0,30 | 183 | 5 |
1100 | 0,48 | 0,34 | 203 | 6 |
Стан рукоятки |
Стандартна рукоятка |
Телескопічна рукоятка | |
Зусилля на кромці ковша при копанні ковшем, кН. | 1 | 49,40 | 49,40 |
2 | 57,00 | 57,00 | |
Зусилля на кромці ковша при копані рукояткою, кН. | Висунута | – | 20,85 |
Втягнута | 30,10 | 30,10 | |
Вантажопідйомність на повному вильоті без ковша, кг. | Висунута | – | 990 |
Втягнута | 1490 | 1250 |
Примітка:
1 - Гідроциліндр повороту ковша закріплено на ближній провушині.
2 - Гідроциліндр повороту ковша закріплено на дальній провушині.
Стан рукоятки | Стандартна рукоятка | Телескопічна рукоятка | ||
A | Максимальна глибина копання по SAE, м. | Висунута | – | 5,58 |
Втягнута | 4,37 | 4,37 | ||
Те ж - при горизонтальному днищі, м. | Висунута | – | 5,55 | |
Втягнута | 4,34 | 4,34 | ||
Максимальна глибина копання, м. | Висунута | – | 5,93 | |
Втягнута | 4,72 | 4,72 | ||
B | Максимальний виліт ковша від осі заднього моста, м. | Висунута | – | 7,88 |
Втягнута | 6,74 | 6,74 | ||
C | Максимальний виліт ковша від осі поворотної колонки, м. | Висунута | – | 6,54 |
Втягнута | 5,40 | 5,40 | ||
D | Виліт ковша від осі поворотної колонки при максимальній висоті підйому, м. | Висунута | – | 3,75 |
Втягнута | 2,82 | 2,82 | ||
E | Максимальний виліт ковша від осі машини при повороті стріли на 90 градусів, м. | Висунута | – | 7,09 |
Втягнута | 5,94 | 5,94 | ||
F | Максимальна висота підйому ковша по SAE, м. | Висунута | – | 6,20 |
Втягнута | 5,39 | 5,39 | ||
G | Максимальна висота вивантаження, м. | Висунута | – | 4,67 |
Втягнута | 3,78 | 3,78 | ||
Максимальна висота вивантаження по SAE, м. | Висунута | – | 4,22 | |
Втягнута | 3,33 | 3,33 | ||
H | Зміщення поворотної колонки (хід каретки), м. | 1,05 | 1,05 | |
J | Кут повороту ковша, град. | 201° | 201° |
Оренда техніки - інформаційно-диспетчерська служба; спеціалізація - оренда дорожньої, будівельної, землерийної спецтехніки: автокрани, маніпулятори, екскаватори, мініекскаватори, навантажувачі, самоскиди тощо; засновники - група компаній ТОВ "АКОЛ", , ФОП "Матвієнко О.А." ФОП "Корицький В.В."
Контакти
Телефонуйте: тел.: +38(068) 1050905,
Телефонуйте у skype: arenda-tehniki
Пишіть: e-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.