Статті

На сучасному ринку спеціалізованої будівельної техніки представлені сотні моделей кранів різних типів. Такий вид будтехніки, як крани, класифікується, в основному, за типом використовуваного шасі (автомобільні, залізничні, гусеничні ...).

В даний час всі крани поділяються на такі види:

  • крани на шасі автомобіля - автокрани; 
  • самохідні кранові установки - крани на спеціальному колісному шасі; 
  • крани на спеціальному гусеничному шасі; 
  • крани на базі шасі трактора; 
  • рейкові крани - переміщаються по рейкових шляхах. 

Крани автомобільного типу - поворотна консольна стрілу, встановлену на платформу вантажівки. Автокраном також називають самохідну машину для підйому вантажів, змонтовану на автомобільному шасі. Кранова установка такої машини оснащується поворотною платформою. Автокрани можуть додатково обладнуватися самими різними пристроями: пакетувальником, грейфером, драглайном і т.д. Стріла автокрана може мати висувну конструкцію з ферм або висувну конструкцію замкнутого перерізу - телескопічна стріла. Стріли колінчатої конструкції використовують вкрай рідко. Деякі моделі автокранів комплектуються спеціальними знімними подовжувачами стріли - гуськоми. У великих автокранів виліт стріли у висоту може досягати 170 метрів, і тому подібна будівельна техніка встановлюється на спеціальні опори - для досягнення максимальної стійкості. Основна функція автокрана - вантажно-розвантажувальні роботи на будівельному майданчику. Його устаткування приводиться в дію за допомогою енергії двигуна внутрішнього згоряння через гідравлічні, електричні та механічні приводи. Автомобільні крани мають відносно велику вантажопідйомність - від 2,5 до 1 200 тонн. Автокрани сучасних моделей оснащуються електронними обмежувачами вантажопідйомності. Такий мікропроцесорний пристрій має в своєму складі дисплей, на якому оператор може бачити вагу вантажу, що піднімається, виліт стріли і її довжину а також вагу вантажу, допустимого для даного вильоту стріли. Такий електронне пристрій здатний також при необхідності обмежувати зону дії автокрана в межах встановлених координат.

Гусеничні крани являють собою гратчасту стрілу, яка встановлена ​​на шасі з траками (гусеницями). Такий різновид кранів випускається з 50-х років минулого сторіччя. Основна сфера діяльності гусеничних кранів - навантажувальні роботи на будівництві промислових об'єктів. Крани на гусеничному ходу давно довели свою перевагу в умовах, коли потрібна оперативність проведення вантажно-розвантажувальних робіт, а також коли неможливо з тих чи інших причин змонтувати баштовий кран або інший підйомний механізм. Гусеничний кран без проблем добереться до самого віддаленого від транспортних шляхів будівельного об'єкта і виконає завдання з навантаження-розвантаження та підняттю вантажів. Помиляються ті, хто вважає, що використовувати кран на гусеничному ходу можна лише тоді, коли обсяг вантажів невеликий, а підняття цих самих вантажів здійснюється на невелику висоту. Можливості сучасних гусеничних кранів забезпечують висоту підйому до 223 метрів, а вантажопідйомність - до 350 тонн. Так що робота такого гусеничного крана цілком може замінити роботу будь-якого іншого підйомного механізму.

Залізничні крани є мобільними з/д платформами з встановленим вантажопідйомним механізмом. Залізничні крани вважаються дідусями в кранобудування. Піонером серійного випуску залізничних кранів можна вважати Одеський завод ім. Січневого повстання. Вже в 30-х гг. завод освоїв серійний випуск 7,5; 15 і 45 т кранів. На інших підприємствах були освоєні крани вантажопідйомністю 10, 75 і 90 т. Крани на залізничному ходу виділяються своєю довговічністю. На залізниці, можна дотепер зустріти працюючі крани, випущені 40, а то і 50 років тому. Подібний вид кранів застосовується на будівельних і ремонтних роботах, які проводяться на залізничному полотні. Також залізничні крани використовуються для організації вантажно-розвантажувальних робіт на вантажних з/д станціях для перевантаження важких штучних і сипучих вантажів, при монтажі та ліквідації аварій на залізницях. Їх використовують також і в промисловості при монтажі та вантажно-розвантажувальних роботах. Вантажопідйомність цих кранів при розташуванні стріл уздовж рейкового шляху приблизно в 2 рази більше, ніж в поперечному напрямку при однакових запасах стійкості. Гранична вага для залізничних кранів дорівнює 250 тоннам.

Про компанію

Оренда техніки - інформаційно-диспетчерська служба; спеціалізація - оренда дорожньої, будівельної, землерийної спецтехніки: автокрани, маніпулятори, екскаватори, мініекскаватори, навантажувачі, самоскиди тощо; засновники - група компаній ТОВ "АКОЛ", , ФОП "Матвієнко О.А." ФОП "Корицький В.В."

Контакти
Телефонуйте: тел.: +38(068) 1050905,
Телефонуйте у skype: arenda-tehniki
Пишіть: e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.